Generelle oplysninger:
Louise Scheel ApS
Louise Scheel Hinchely
Fjordløkke 116
6200 Aabenraa
CVR nr.: 40803637
Telefon: 42907772
E-mail: info@louisescheel.dk

 

Betaling:
Louise Scheel Aps modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard,  MobilePay og Anyday,. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

Anyday: 
Vi accepterer betaling med Anyday. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. Derefter vil du betale din månedlige ydelse på sidste hverdag fra den kommende måned, og tre måneder frem. Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb, såfremt du betaler til tiden. Hvis du returnerer dit køb, vil aftalen med Anyday ophøre automatisk

Levering:
Leveringstiden for din ordre er 1-4 dage hverdage.
Vi leverer kun varer indenfor Danmark.

Louise Scheel Aps sender dine varer med DAO, eller GLS, med mulighed for hjemmelevering og i pakkeshop, du vælger selv hvilken levering du ønsker når du afslutter en ordre.

Du vil altid blive sendt både sms- og emailopdatering på din pakkes forsendelsesstatus til de oplysninger du har givet os. (Husk at tjekke din uønsket/spam indbakke på mail)

OBS: Hvis der ikke er plads i den valgte pakkeshop, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om.

Din leveringspris afhænger af vægten på din ordre, på den måde er du sikker på at du ikke betaler for meget for din fragt. Derfor kan du godt opleve at din fragtpris varriere fra gang til gang, afhængig af vægten.​

Fortrydelsesret og retur:
Som forbruger gives der 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. 

Du står selv for udgifterne i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du skal benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

En fortrydelse af købet kan kun ske, ved at du som forbruger giver udtrykkelig besked om, at du ønsker at fortryde. 


Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, eller ved ikke at afhente din ordre i tide på indleveringsstedet.

 

Hvis du ikke afhenter din pakke, og den bliver send retur:

Får du ikke afhentet din pakke inden fristen i pakkeshoppen udløber, (som er 7 dage) vil pakken blive returneret tilbage til os, sker dette skal du kontakte os, og fortælle om du fortsat ønsker dine vare, du modtager nemlig ikke dine penge automatisk.. Ønsker du varen sendt igen, skal der betales for en ny omgang forsendelsen inkl. returnerings beløbet som er 40,-, før vi sender varen igen.

Ønsker du ikke pakken tilsend igen, returner vi din penge for dine vare, minus retur forsendelsen på 40,-.

Kilde: Forbrugerombudsmanden "Virksomheden er dermed ikke forpligtet til at tilbagebetale pengene til forbrugeren, før den har modtaget forbrugerens meddelelse om fortrydelse, selvom en uafhentet vare er leveret tilbage til virksomheden".

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav og returneringsomkostninger afholder du selv.


Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde en fortrydelsesformula (se nederst på siden) og sende varen til:
Louise Scheel Aps
Louise Scheel Hinchely
Fjordløkke 116
6200 Aabenraa

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.


Reklamationsret:
Der gives 2 års reklamationsret på alle produkter i henhold til købeloven. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, der er direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Varen kan efterfølgende returneres for reparation eller ombytning til et tilsvarende produkt. Afhjælpes problemet ikke heraf, kan der blive tale om tilbagebetaling eller afslag i prisen. Louise Scheel Aps afholder udgifterne for forsendelsen ved gyldig reklamations-sag. Se under punktet "returnering" for adresse oplysninger mv. Ved reklamation skal vi altid besigtige produktet/varen. I tilfælde hvor der er tale om hudplejeprodukter, hvor produktets holdbarhed er oplyst på emballagen, kan muligheden for at få medhold i en reklamation dog ophøre, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ikke er beregnet til at holde i 2 år, eller varens holdbarhed er udløbet inden reklamation fristens udløb. Såfremt du har en reklamationssag, skal vi vide det indenfor rimelig tid, og oplyses på mail : info@louisescheel.dk.  


Tilbagebetaling:
Hvis du fortryder dit køb får du de penge retur, du måtte have betalt inkl. eventuelle omkostninger ved Louise Scheel's forsendelse af det købte til dig, så snart Louise Scheel har modtaget din meddelelse om, at du fortryder dit køb. Ved returnering af produkter modtager du først pengene, når Louise Scheel har haft lejlighed til at undersøge det returnerede. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Klagemuligheder:
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: info@louisescheel.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus (Link).
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

 

STANDARD FORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.)

Til:

E-mail: info@louisescheel.dk
Telefon: 42 90 77 72
CVR: 40803637

Louise Scheel Aps
Fjordløkke 116
6200 Aabenraa

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende produkter:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________    

Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn:

______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse: 

___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift:

_________________________________________     

Dato: _________________


 

  • Behandlingen indeholder

  • Hudanalyse

  • Skræddersyet peeling

  • Valgfri kort dybderens

  • OBSIDO® Repair

  • Udvalgt syre

  • Afsluttende plejeprodukter

  • Fordele ved behandlingen

  • Øger cellefornyelsen i huden

  • Giver glød og liv til huden

  • Arbejder på linjer og rynker

  • Indsigt i din huds behov